Dan före doppardan!

Ikväll tog jag och Linus en liten tur i skidspåret, första skidpasset för mig den här vintern. Den kan sammanfattas så här, bakhalt, ont i axlarna, smärta i knölarna på hälarna, jättekallt så att man behövde mask för munnen och näsan för att det inte ska rassla av köld i halsen(se bilden nedan hur snygg jag är i masken!?). Masken funkade iofs väldigt bra, men den satt hårt över öronen så att det gjorde ont. Usch vad jag klagar men det har varit riktigt dåligt med skidåkning från min sida, men nu jävlar ska jag komma igång! Vad passar inte bättre då än att åka upp till Sälen, Östfjället, i två veckor med bara träning, snowboard och skoter! Vi åker på tisdag nästa vecka!

eftr skidåkning

Nu ska jag njuta dagen före doppardan med att titta på film, The Holliday, en av mina bästa mysfilmer!

God Jul till alla mina läsare! P o K Fröken Ström

Kommentarer
Postat av: tomten

Jag sitter nere i vardagsrummet och fixar de sista rimmen till dig nu =P

2010-12-24 @ 00:05:03
Postat av: Fröken Ström

hihi, vad skojigt tomten! jag ska bjuda dig på en wisky när du kommer!

2010-12-24 @ 13:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback