Fredag 10 december

Idag var jag bara i skolan i tre timmar för genomgång till mekaniktentan. Det kändes hel ok. Sedan har jag spelat badminton med Sören, Daniel, Linus, morfar och pappa. Det var kul i början sen spelade jag och Linus i samma lag och vi spelade så dåligt att jag blev sur. Det är ju alltid blodigt allvar med sport!
Idag bestämdes det att jag ska med hem till Linus mamma i Hallsberg för att fira minijul tillsammans med dom och Emil & Sofia nästa helg. Det blir mysigt! Innan badmintonen hann jag och Linus fixa med våra bra och dåliga presenter. Vi ska nämligen köra en lek som innebär att man ska sno presenter från någon annan innan en timer på ca 5 minuter är slut. Varje person ska bidra med en dålig och en bra present. Och vi har fixat värsta bästa presenterna! Leken kommer att bli jättekul! Vad händer mer på en fredagskväll då..jo, inget annat än att plugga hållf, yeey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback