JULAFTON

Imorse vaknade jag och fick syn på ett paket till mig från Linus på nattduksbordet. ååh så kul att det är jul! I paketet var det naglack och läppglans, perfekt morgonpaket så att jag blir snygg till i kväll! Då ska vi åka till Lousie, Daniel och Sören. Mormor och morfar kommer också att vara där! Det kommer att bli jättemysigt, dock så är det lite tråkigt att Frida, Andreas och Tina inte är med iår. :/

Linus fick också ett morgonpaket fast från mig då såklart. Han fick en supersnygg halsduk som går i rött och orange med svart och grå randigt, kommer passa perfekt till hans nya jacka som vi köpte för tre veckor sen. :)

Efter morgonpaketen var det dags för frukost med tomtegröt. Konstigt nog var det ingen som fick mandeln fast pappa säger att han hade lagt i en. hmm, skumt..är det någon som har fuskat med mandeln tro!?

Sen så gick vi till pulkabacken med Chica och åkte tefat som jag även fick i morgonpaket av Linus. Men det visste jag redan att jag skulle få eftersom han avslöjade det för några dagar sen, han är så dålig på att behålla hemlisar :p. Pappa var såklart med och åkte!

tefat race

Linus fick imorse uppgiften att skotta av våra tak för det var så mycket snö på dem. Självklart skulle Chica vara med och hoppa efter snön!



Nu ska jag in i duschen för att göra mig iordning till i kväll! Undra vad jag ska ha på mig? Köpte ett nytt skärp som jag kanske ska ha, det blir lite roligt. Hej så länge och god jul! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback