Julbord

Nu har jag äntligen fått ett mail från KTH om att min studievägledare har skickat in ett intyg till CSN om när kursen jag läse förra året egentligen började. Så förhoppningsvis behöver jag inte vara återbetalningsskyldig längre. Skönt! När KTH och CSN har så struligt redan med allt så borde inte en sån här sak hända!
I morse har jag hunnit med attskriva KSen i Mekaniken och troligtvis klarade jag den så jag slipper göra teoridelen på tentan nästa vecka! jippi!
Ikväll ska jag iväg och äta årets första julbord med Sport Campus Sweden i Enskede värdshus! Får se vad jag kommer att kunna äta på det bordet.. och då menar jag vad som är tillräckligt gott för att kunna ätas :p Jag är bara lite kinkig med mat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback