Julklapps avslöjning

Ikväll värker det i mina händer efter en tuff dag på verkstan. Trots att jag har hanskar på mig är jag öm, jag som trodde att jag var lite van att arbeta med händerna, men icke sa nicke! Klockan halv åtta imorgon ska jag på det igen. Jag får börja och sluta när jag vill men det är skönare att jobba tidigare så att jag kan gå hem tidigt. I morgon ska jag gå hem klockan 2 för att åka skidor. Det skulle jag egentligen ha gjort idag också, men jag och Linus åkte iväg och shoppade dom sista julklapparna istället! Så ikväll har vi haft inslagningskväll! Vi var även här som med pepperkaksbakandet väldigt kreativa! Dock lite mer seriösa den här gången, det är ju trots allt jul!

linus paket
mina två paket
linus fixar paket

Det bästa elr kanske det sämsta, det beror på hur man ser det, var att Linus råkade avslöja ett av sina paket till mig idag. Han är verkligen sämst på att behålla paket-hemlisar... så Jag kommer att få ett tefat som morgonpresent! hihi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback