julklappsjakt

Man är aldrig för stor när det gäller lördagsgodis i samband med tentaplugg! Något måste ju hålla mig och Linus vakna i konstant plugg i 14 timmar och vad är inte bättre då än med en sockerkick med Tom & Jerry och McDonalds!? :p

tom och jerry påsar

..haha nää det är faktiskt inte mitt godis om man nu trodde de, utan det är till alla barnen som ska vara med på luciaracet i klubbstugan i morgon.

Igårkväll blev jag överraskad med att få gå skattjakt som Linus hade fixat runt i hela huset. Det var jätteroligt! Lite klurigt ibland med rebusarna men jag lyckades allt hitta skatten som låg gömd under mina kuddar!

skattjakt

Skatten var två små söta figurer som det är tvål i. Perfekta att ha med sig i väskan till träningen o så lukar dom jättegott!
skatten

Snart jullov, snart jullov..snart..jullov..........lov... bara en vecka kvaaar!

Kommentarer
Postat av: Johanna

neej elin, jag tror du bara säger så.. egentligen tror jag du sparade och tjockade allt godis hemma.. och sa att barnen inte varit tillräckligt snälla för att få nåt i år! ;) erkänn!! ^^

2010-12-12 @ 17:38:25
Postat av: Fröken Ström

hahaha! Du om nån borde ju veta hur jag tänker ;) :p kom så ska du få smaka!

2010-12-12 @ 18:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback