Sista utförsåkningen för iår!

Idag har vi haft fullt upp med att åka i backarna i hundfjället. Tyvärr kände sig Daniel lite seg i kroppen så han följde inte med. Det var tråkigt men vi får hoppas på att han hänger med när vi ska åka i Trysil, Norge. Förmodligen blir det på söndag. Annars har vi bara laddat inför morgondagen med systemet och party Alias. Imorgon är det en stor dag, för då firar vi inte bara nyårsafton utan även min och Linus ett-års dag!
Ikväll hade även alla i stugan styrke-tävling. Min familj och släkt brukar få fnatt och ha det ibland. Den här gången blev grenarna armhävningar, plankan och dipps. Jag måste säga att Sören gjorde en grym insats till att försöka slå mig i plankan, men det gick inte den här gången! Jag vet inte hur länge vi stod men det var ett antal minuter. Louise imponerade starkt på dippen där hon vann över mig och Frida och Linus imponerade hem armhävningarna med 50 stycken irad. Vi får väl se hur våra kroppar mår imorgon när det är dags för längdskidor igen. Shiit vad ont jag har i ljumskarna sen igår!!
Förresten så har jag massor av kort och några sköna filmer som jag ska lägga upp som var från backen som jag ska lägga upp men det får bli imorgon. Nu ska jag krypa ner i sängen, jag är dödenstrött!
Puss o kram / Tröttfröken Ström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback