Söndag 26 dec

Inatt var det inte en kul natt, jag hade världens magknip och fick sitta uppe i några timmar vid klockan 6 inatt. Ibland får jag sådär jätteont och vet inte riktigt vad det beror på. Det kan inte ha varit laktos för det åt jag inte igår. Skumt..

Men iallafall så ser jag fram emot kvällen, för då kommer några kompisar hem hit på pulkaåkning och trerätters som jag och Linus ska fixa. Vi kommer att bjuda på något som alla inte äter så ofta. Jag får avslöja det ikväll så att ingen av mina kära gäster får reda på vad det är om de skulle läsa bloggen, det ska vara en hemlis till ikväll!

Mamma och pappa har vi skickat hem till mormor o morfar så att det blir lite FF här hemma! :D haha!
Nu ska jag baka efterrätten och åka och handla!

Jag bjuder på ett kort från en maskeradfest som jag var med och arrangerade på KTH förra året, "Ettansfest". Jag ska föreställa en älva elr ängel. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback