tjockis jag

Ostbågar, cola, hamburgare, paradis chokladask...det märks att det är pluggvecka...nu är jag tjock i magen och sitter i Linus osköna soffa och gottar mig. Idag tog vi en paus mitt på dagen och julshoppade i en timme. Jag fick agera julklappsråd åt Linus! Sen tog jag ytterligare en paus och såg på Robinson på kvällen. Är väldigt irriterad att dom ska ha tre avsnitt på raken nästa vecka, torsdag, fredag och lördag. Jag har ju plugghets hela torsdagen och fredagen till min tenta som är på lördagen! Suck!
Under jullovet åker hela familjen upp till Sälen för att åka lite skidor o så. Det ska bli kul å lära Linus åka skoter, det har han aldrig gjort. Sedan ska han få tolka efter skotern och hålla i ett snöre, då ska jag köra jättefort så han flyger ner i snön! hihi! ^^. Det blir kul!

Kommentarer
Postat av: Jackvilde

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-03-04 @ 11:48:45
URL: http://jackvilde.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback