Verkstad dag 3

Idag på verkstaden monterade jag ihop 28 stycken stödhjul och monterade ihop det som är hjärtat på hissen, alltså kretskortslådan! 5 stycken för att vara exakt. Guuh så duktig jag är :)

pappas jobb jag monterar28 hjul


Observera att lampan lyser!!!hihi!

Kretskortslådan monterades sedan fast på hissen...


...för att sedan bli min första färdig hiss!

hiss

...snart kan jag allt om att att koppla sladdar, kanske tillomed tjuvkoppla en bil om jag nu skulle behöva göra det någongång. Nää, men det är riktigt bra att  få lära sig lite verkstadjobb. Kan kanske behövas när jag ska läsa kursen komponenter i skolan under våren.
Förmiddagen på jobbet avslutades med att pappa bjöd alla anställda, dvs Frida, Erik och mig på Oskartårta. Seriöst, en av de godaste tårtorna jag ätit på länge, mums! Mamma, Linus, Chica och Andreas kom och fikade också.


Kommentarer
Postat av: Jeppe

Stiligt!! :)

2010-12-27 @ 16:28:08
Postat av: Fröken Ström

Tack, jag vet :D

2010-12-27 @ 19:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback