Varsågoda sa en groda

Igår var det en hektiskt lördag med konstant plugg från klockan 9 till klockan 4 för att sedan åka på Tinas inflyttningsfest. Det var skojsigt! Jag blir så sugen på att själv få inreda min egna lägenhet när så många i min närhet skaffar lägenhet o fixar o donar! Tina och Daniel hade fått det jättemysigt! Lär ju åka förbi där många gånger framöver för att se film och mysa ner i deras enmanna assköna soffor med en stor kopp te!

inflyttningsfest hos Tina

Sedan åkte jag och Linus iväg till Johannas Place för finmiddag! Det var trerätters och lillhunden Basse var där på besök! Stackarn börjar bli gammal och kom knappt upp för trappan. :/ sötisen..

Johanna och Rikard bjöd på till förrätt rostbröd med getost i ugnen, ris med kyckling och god sås till huvudrätt och hemmagjord pannacotta till efterrätt. mums!

Basse!

Ikväll blir det mer plugg för det är KS i morgon i Mekaniken och jag måste lära mig alla härledningar utantill, suck! Frida och Andreas körde frisör hemma, jag skulle också behöva klippa mig! Nu ropar mamma Varsågoda sa en groda...det är mat! Ciao!

frisör Andreas


Kommentarer
Postat av: Friday

Jäklar vad snygg jag blev :)

2010-12-07 @ 18:28:40
Postat av: Repsej

Efteråt hoppas jag ;)

2010-12-12 @ 00:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback