Äntligen helg!!!

I morse när jag vaknade fick jag mig en liten chock när jag tittade ut genom fönstret. SNÖ! Överallt! Skönt men oskönt att jag är dunderförskyld så att jag slipper gå ut.. det hade jag ändå inte haft tid med för idag måste jag hjälpa pappa att göra tipspromenads frågor tills i morgon. Så om någon har tråkigt imorrn, KOM OCH GÅ TIPSPROMENADEN i brantbrink från kl 10.00 och träffa mig!! :D

första snön
Såhär ser det ut utanför vårt hus

Igår gjorde vi i projektgruppen i skolan ett nytt försök att få Roland att fungera. Det gick superbra! Vi lyckades ställa in allt rätt och kunde vända på Peanut och göra grovfräsningen! Yeey! 

fräsningen andra sidan
Randinga Peanut som behöver fräsas med finfräsningen.

Dock så är jag lite smått nervös hur den kommer att se ut på måndag då vi ska hämta den. För innan vi gick hem så satte vi på finfräsningen för att få den helt rund. Det skulle ta 4 timmar och det orkade vi inte vänta på så vi gick ner till fredags pubben på Smörjis och tog en öl istället. Det visade sig vara livebands pubb men det tyckte inte jag var någon höjdare för banden som spelade var smågrabbar som såg ut som tolv.. Vi var inte kvar så länge så det blev inte någon fest. Jag ville hem och festa med min säng istället så det gjorde jag.

Förresten så kan jag tipsa om att se den nya Harry Potter filmen! Den var bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback