ARG!

Shiit, vad tiden har gått fort! Nu är det helg igen! Igår var det nattdebut sen natt SM, körde korta banan och blev uppföljd av Linus. Det var kul för jag testkörde min nya lampa som jag fått. Den var grym! :) men det kändes både i vristerna och ryggen att det var länge sen jag körde snöpuls!
Hela den här veckan har jag bott i skolan känns det som, det ska bli sååå skönt efter att DoP EXPO utställningen är slut nästa vecka så jag äntligen kan ta tag i hållfen och mekaniken. Usch vad det tar emot, känns inte alls kul!Jag vill ha jullov nu nu nu!! I morgonkväll blir det fest med Linus klubb, och på söndag ska jag baka med tjejerna, det blir myys! Nu ska jag gräva ner mig i min säng, för jag är sjuk trött och har sovit sjukt lite den här veckan som jag gör varje vecka. Snart får alla börja kalla mig zombielin, hon den där med blåaringar runt ögonen. .
Sen är jag sjukt förbannad också för min nya mobiltelefon har gått sönder utan att jag gjort något! Pekskärmen slutade plötsligt att funka, den blev helt svart. Men det går att ta kort utan att man tar kort. :S

Sen är jag sjukt förbannad över skolan och CSN som har registrerat mig fel på en kurs förra året som jag läste mellan vecka ca 37-01 men CSN säger att jag läst den mellan ca vecka 26-01 alltså under hela sommaren, och på grund av detta är jag återbelatningsskyldig för att jag då inte skrapat ihop tillräckligt med poäng. Detta skulle jag ha fixat innan den 1 december så jag ringde CSN idag och kunde skjuta upp datumet till den 1 januari. Under tiden jag fixar fram ett intyg från skolan att dom gjort redistreringen fel. Ytterligare en till sak att fixa som inte ens jag är skylldig till, jag börjar få nog av allt nu!!!!!!!   

Godnatt / zombielin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback