Londonresa ?

Imorse när jag skulle aktivera mitt stuentkort så hittade ja en rolig länk www.studentkortet.se/web/SAS_Bloggresan.aspx på studentkortets hemsida om att vinna en resa till antingen Paris eller London.
Tänk om jag kunde vinna en resa till London, det hade varit jättehäftigt! Jag har aldrig varit där och det första jag skulle göra är att besöka Madame tussauds för det verkar helhäftigt! Sedan skulle jag såklart besöka den berömda shoppinggatan Oxford Street och kanske hitta en klänning som jag kan ha på Linus brors bröllopp till sommaren. Sedan skulle jag åka runt och titta på häftiga byggnader så som Big Ben, Tower Bridge mm. Bara känslan att gå runt bland dom röda bussarna och de röda telefonkioskarna, myshetsfaktorn på säger jag bara!

Kolla in den här länken och få tips om London och dess sevärdigheter. http://www.sas.se/sv/resmal/flyg-till-London/?WT.mc_id=SEOT14



Klocktornet Big Ben


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback