Måndag - Kissprover

Sitter och myser i soffan och ser på tv efter det första styrkepasset på mer än ett halvår. Känns bra att vara tillbaka på banan igen efter all sjukdom! Dock känns det lite segt att snön är på väg. För när snön är här är vet man att det är långpass med snöpuls som gäller. Lite avis blir jag på mina kära vänner som drar utomlands och slipper snön. men men någon gång ska jag också åka iväg på en längre resa. Frågan är bara vart!?

Nu ikväll har jag och syrran fått ihop två personer till som gjort uttorkningstest. Jag och Frida håller på med ett projekt där vi mäter uttorkning. Vi har alltså tagit kissprover på frivilliga personer före och efter träning och kört med en häftig apparat för att mäta lite värden för att se om de är uttorkade. Det gick bra, våra försökskaniner hade tappat jättemycket vätska, ca 7 dl på en timme! Vi ska få ihop 80 st prover till sommaren. Det borde vi fixa!

Nu ska jag se klart på pensionärsjävlar, så jävla bra!!!!!!! // Fröken Ström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback