Tomtits

Idag var jag och Linus och besökte tomtits i Södertälje. Det var superkul! Senast jag var där var när jag var väldigt liten. Jag kände igen några saker men hela stället har blivit mycket häftigare nu sedan dom har byggt om. Favoriten var nog "snurran"en sak som man ställer sig i och blir fastspänd, sedan skall man med sin egna vikt göra så att man snurrar åt olika håll. Vi diskuterade att tomtits skulle vara en bra "första dejten" grej att göra. Här finns massor av saker att testa och prata om, man får aldrig tråkigt.
Sedan var vi och såg på råttrace, men det blev lite misslyckat för råttorna ville inte köra hinderbanan och sprang och gömde sig istället. haha! Det äckligaste som man kunde titta på var flaskor som innehöll olika vatten. Det var kanske en 50 flaskor där som innehöll bland annat gamalt kloakvatten, avloppsvatten och fostervatten... usch!
Nu ikväll blir det lite plugg och filmmys!

Snurrar

Snurran som var roligast på stället.

Lyfta upp sig själv i en stol

Starke jag som orkar lyfta upp mig själv.

Såpbubbla

Linus lyckas bilda en såpbubbla runt sig.

Rutschkana

Den roliga rutschkanan som gick jättefort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback