Snor i näsan!

Efter en skön helg med bowling med Johanna och Julia (Jag var sämst, kom inte ens över skamgränsen på 100 poäng!Jag skäms!), tipspromenad och utan plugg är det åter tillbaka till verkligheten. Dvs. plugg, plugg, för lite sova, plugg, för lite sova, träna och åter plugg. Den här veckan skall hela DoP rapporten skrivas för nästa vecka på tisdag och onsdag är det DOP EXPO UTSTÄLLNING. Då ställer alla i tvåan ut sina leksaker och ettorna och treorna ställer ut sina saker. Det kan bli kul!
Igår tänkte jag att jag skulle komma igång med träningen igen efter all sjukdom men jag var nog lite för optimistisk och Johanna hade ett tuft jumpapass vilket resulterade att jag fick tillbaka min förskylning gånger 3, näsan är helt jävla igentäppt. Jag gillar verkligen inte att sova när det inte går att andas! Jag ville verkligen inte gå tillskolan idag, tror faktiskt att jag hade lite feber. meeen vad gör man när man har ett grupparbete att göra?! det var bara att palla sig till skolan. Jag sket i sista föreläsningen och åkte hem och slockande i sängen i 3 timmar innan jag och syrran åkte upp till klubbstugan och tog några kissprover igen. Vi har fått ihop 20 personer än så länge, då är det bara 60 kvaar..jippi
Jag hoppas att jag är helt kry på torsdag för då blir det pannlampan på och köra Nattugglan. Till helgen väntas Lidingös årsfest som Linus bjudit in mig på och bullbak med tjejerna. Det blir skoj! GODNATT!


Bowling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback