Min händiga karl!

När jag åkte iväg till skolan idag tänkte jag att vilken händig pojkvän jag har! Innan jag åkte iväg så var Linus igång med att spackla igen hål i väggen efter tavlor. Vi eller rättare sagt Linus ska nämligen flytta två hus bort, ca 50 meter brevid Nick. Vi har tröttnat på våra skitgrannar som spelar sjukt hög musik. Ialf när jag är på väg hem ringer Linus " Elin, det gick inte så bra med spacklandet och fixandet av hålen". "Okej" säger jag fundersamt. "Vad är det som har hänt?" "Det blev inte så bra när jag skulle välja färg och måla över spacklet på väggen.."
När jag kom hem så hade vi fått en gul-prickig vägg. Vilken händig karl jag har va!? :) Så nu börjar jakten på den rätta färgen..
Idag har det varit premiär för årets första frisbeegolf runda! Nick vann med två kast, o jag och Linus kom på delad andraplats. Ganska tuff match med lite fuskande (från Linus sida) och hamna i vatten från min och Nicks sida. Nu blir det korvstroganoff med Harry Potter film. Sedan gäller det att lägga sig tidigt så att jag har mer tid att fira min födelsedag som är i morgon! :D Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Johanna & Rikard

Jaa må hon leva jaa må hon leva ja må hon leva uti hundrade år, jag visst ska hon leva ja visst ska hon leva ja visst ska hon leva uti hundrade år!

Ett fyrfaldigt leve for elin.. hon leve HURRA HURRA HURRA HURRA!



Grattis grattis i mass elinpelin!! Ha en grym fodelsedag så firar vi när vi kommer hem och lycka till med målandet sen också! Men gula prickar är väl rätt fint! ;)



Massa kramar till dig! ˂3

2011-04-05 @ 10:37:26
URL: http://restillenindones.blogg.se/
Postat av: Rikard

JAG visstere! Linus är inte bra på ALLT! :D skont att se att du har svagheter också linus! Tänder liksom en känsla av hopp i en annans själ! ;)

2011-04-05 @ 18:15:29
URL: http://restillenindones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback