Mot Hallsberg

Strax åker jag och Linus iväg till Hallsberg för att besöka Carina och Tobbe, Linus mamma och hennes man.
Vi har inte varit där sen i julas så det var daxs att åka ner nu! Vi får fint sällskap med Filip i bilen som ska till Örebro.
Igår sprang jag nattestet, som inte var natt för damera utan bara för herrarna. Det var ut mot Hanine, paradiset , svårt men jättekul! De sa att banan var 6 km, men de hade lurats för den var 7,7 km. Jag fick med mig min kära far som sprang också, dock var det aningen för svårt för honom så han fick bryta efter en och en halv slinga. Det känns bra att slå farsan! :) hihi! Träningen går bra nu, på fredag är det tävling igen. Då blir det Stigtomta kaveln! Ikväll blir det lungt långpass och i morgon korta intervaller, så ska jag vara i topp till stafetten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback