Onsdag

Halloj alla morgonpigga!
Sitter i skolan och har inget att göra! Det är värdelöst att ha föreläsning mellan 08.00-10.00 och sen hål till klockan 13.00. Då jag har ytterligare en föreläsning till 15.00 för att sedan ytterligare ha hål till 17.00. Då börjar nämligen en obligatorisk infoföreläsning till de som ska vara med på hållf"träningslägret" i höst innan skolan börjar. Jag har nämligen kuggat den så nu tänkte jag att det kan vara bra med lite extra genomgång om jag inte klarar den tentan till sommaren så att säga. 
Går alltså i skolan från 08.00 till 19.00. SUCK!
På fredag åker jag till Gotland för att springa Natt SM, det ska bli skoj. Dock är jag lite nervös för banan är på 9 km och jag är kanske inte riktigt tränad för det, men men det ska bli kul iallafall!

Nej, nu måste jag ta tag i mig och göra något vettit, jag är ju ändå i skolan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback