Uppdate!

En liten uppdate om vad som hänt i veckan. Tyvärr så blir det inga bilder för tillfället, min telefon vägrar att koppla ihop sig med datorn men..
...jag har varit på maskinsektionens jubelspex där jag släpade med mig Linus. Jubelspexet är teater med dans, sång och skämt där publiken kan skrika in saker som de vill att de på scen ska göra och en massa omstart. Linus tyckte mot sin tveksamhet i början att det var riktigt kul! Sen har jag hunnit med att plugga till fjärde KSen i termon, vilken jag troligtvis hämtade hem, hejja mig! Varit i den nya klubbstugan för grillning med TSK gänget och kubb, varit hemma hos familjen Persson utan att dom var där för att hänga med schweizarna, hunnit se en till orm och tränat lite.
Nu blir det badminton för att sedan lägga sig i tid för att hjälpa till under 10-mila. Kom och hälsa på mig i In/Ut checkningen, där kommer det att bli feeest! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback