Stackars systeryster!

Under dom senaste dagarna har det hänt mycket och jag har inte haft någon tid till att skriva så här kommer en kort resumé.
Jag har hunnit slinga håret, bakat två chokladkakor, jobbat nere i verkstan, spelat badminton, haft släktkalas eftersom jag är nybliven 21 åring, provjobbat på Åhléns Café, haft kompisar från klassen på besök med lite tacos och chokladtårta, varit ute med Chica ett antal gånger, sprungit andrasträckan på Rånässtafetten där vi blev 11, besökt Frida på sjukhuset efter att hon hade ramlat av hästen och brutut överarmen, städat rummet, fått resultatet från KSen där jag fick ett poäng från max vilket innebär att jag redan är godkänd på tentan som är till sommaren :D



Ajaj stackars Frida!



Kommentarer
Postat av: Johanna

oh du verkar haft en toppen bra fodelsedag och massa andra bra dagar forstas.. grattis än en gång! :) och stackars Frida hoppas hon piggnar på sig fort! :) kramkram!

2011-04-12 @ 14:08:38
URL: http://restillenindones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback