Hipp hipp hurra för mig!

Jaha, då har jag precis fyllt 21 år då, känns lite galet sådär. Jag får ju bland annat köpa sprit i USA nu, lagligt, härligt de! Min födelsedag var en av mina bästa födelsedagar någonsin! Dagen började med att mina söta underbara pojkvän Linus väckte mig med våfflor på sägen. Paket fick jag också! Jag fick en jättefin vårjacka, en trenchcoat, och en strand/shoppingväska. :D Bilder kommer senare.
Sedan kom Nick över och vi gick och spelade en runda frisbeeygolf innan jag skulle åka in till skolan för en föreläsning. Eftersom det var min egna speciella dag så fick jag skjuts till skolan. Alltid lika skönt att skippa "the longest walk" för en gångs skull. Dvs maskin ligger längst bort på KTH området och det är alltid AS SEGT och LÅNGT att gå dit, därav namnet.
Efter föreläsningen kom Linus och hämtade mig så åkte vi och shoppade. Jag behövde en vit skjorta till Café jobbet och Linus behövde kostymbyxor till sin jobbintervju. Sen hade jag varit så snäll att jag fick ytterligare en present av Linus, en tröja. :)
När jag kom hem slocknade jag på sägen i en timma innan vi åkte vidare till Fridays för middag. Och eftersom jag har så många underbara kompisar så blev det en väldigt lyckad kväll! Jag fick till min förvåning 14 stycket tia lotter och tre trisslotter. Jag har nog aldrig suttit mer spänd under en middag än vad jag gjorde då när jag skrapade lott efter lott. Jättekul, Tack för det! :)
Kvällen avslutades med att alla ställde sig upp och sjöng för mig, hurra hurra! Det var lite pinsamt :p Men jag fick med mig mina helium ballonger hem, så jag var glaaad!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hihi, sötis :)

2011-04-07 @ 21:58:01
URL: http://mmmatilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback