JUL LOV

Och så har jag haft julllov i en dag! wii!! Så skönt! Dock kommer det inte vara så länge då jag var så smart till att tacka ja till jobb på Martin från nu på söndag till fredag (dan innan julafton) sen går jag påt igen i mellandagarna. Det var mitt jullov det. jaja, ingen återvändo nu så nu har jag två dagar kvar av mitt jullov och det gäller att göra det så juligt som möjligt.
Iallafall hann jag och syrran med julens shopping igår i Sickla köpcenter, väldigt bra måste jag säga. Jag hittade under dagen Linus julklapp/julklappar så det känns väldigt bra, jag är väldigt nöjd över den/dom! (((Men jag säger inte att jag hittade den eller dom? i Sickla köpcenter Linus bara för att jag skrev att jag var där!!!= sluta vara så nyfiken!)))  :D

Idag, fredag tänker jag njuta av lite sovmorgon för att sedan hänga lite med hunden här hemma. Jag ska försöka ge mig på att baka knäck. Sen på kvällen blir det badminton och sedan ska jag och Linus iväg på Knytis-julbord hemma hos Elin Carlsson. Jag kommer att ta med mig lite delikatesser från vildmarken som förmodligen inte många har smakat på innan :p hihi!
På lördag ska jag och mormor åka och köpa gran sen ska jag hem till dom och pynta den så vi har en gran till julafton. Vi ska nämligen fira hela familjen där hos dom, det blir mysigt. Sen på kvällen blir det julbord igen, dock denna gång på Vaxholm. Det blir nice trots att jag inte riktigt är något fan av julbord.

TACK JOHANNA FÖR VYKORTET, UNDERBART, och vi här hemma önskar dig också en riktigt GOD JUL! :D

Såhär kommer det se ut när jag och Chicis är ute och går idag, fast utan snön då såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback