Lucia!

Jag har varit lite dålig med uppdateringen på bloggen nu ett tag. Har haft väldigt mycket att tänka på. Imorgon ska hemtentan in i industriell ekonomi. Jag är typ klar så det känns bra! SEN ÄR DET JULLOV!!! Dock har jag bokat upp mig på jobb sista veckan innan jul och i mellandagarna på Martin Ohlsson men det är alltid bra att få lite extra cash. Jobbtiderna är väl sådär, måste gå upp jättetidigt nästa vecka för att hinna träna innan jobbet. Jag börjar kl. 11. varje dag och kommer jobba till ca 20 eller 21 men det är bra för jag får ju ob iallafall. :)
Idag var det tydligen lucia. Har inte haft någon luciakänsla men det måste jag ju ha tänkte jag och bakade lite lussebullar här på kvällkvisten. Vi bjöd över Nick på lite bulle och glögg så det blev lite luciamysigt iallafall. Här är en bild på våra fina bullar.
Jag måste säga att jag har tränat på bra idag, det blev innomhusintervaller 2 x (3 x 800) + 2 x 200 och igår löpskolning i 2 h. Jag har lite träningsverk i vaderna just nu :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback