Tordag den 1:a december

Ni får kalla mig töntig men i morse 07.15 såg jag faktiskt på adventskalendern. Jag måste säga att den verkar vara rätt okej ändå!
Det var inte så att jag hade ställt väckarklockan utan min kära underbara pojkvän Linus missade bussen som skulle gå 06.30 så jag fick skjutsa honom till Ropsten och sen när jag kom hem igen var jag pigg. Så då tänkte jag varför skulle jag inte se adentskalern om jag ändå är vaken!? Sen att jag somnade efter avsnittet och sov i 3,5 h till är en annan sak :p. Men det bästa av allt så har jag fått en egen kalender av Linus! Under första luckan var det Schampo Rainforest från BodyShop. :) 



Efter jag hade vaknat åkte jag och jobbade lite på RT Lift och sedan avslutades kvällen med ett nattpass med pappa och Chica på reflexrundan, 1 h skön löpning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback