Vinterns första snöpulspass

Igår bjöd pappa med mig och resten av familjen på julbord på Castellholmen, väldigt mysigt. Dock blev det ganska sent så att det var lite trögt att åka till jobbet i morse. Dock gick mina fyra timmar ganska snabbt och eftersom julbordsruschen är över nu så var det ganska slappt på Martin idag. Skönt! Sen blev det lite film och sen ett snöpulslångpass i mörket med pappa. Vi utfortskade en ny del av banan idag, väldigt spännande att se vart den går någonstans. Höstens längsta pass hittils, 1h och 38 min, nu är jag på G!
Nu är mormor och morfar här och äter middag med oss. Jag bjöd på efterrätten, kladdkaka med topping av philadelphiaost, lime och kokos. Smarrigt värre!

Imorgon börjar heltidsjobbet på Martin. Jag måste säga att det känns skönt ändå att bara behöva gå till jobbet och inte tänkta på någon skola! Imorgon ska jag skypa med Johanna också, NICE!

Nej, nu ska jag se Indiana Jones på tv och hinner inte skriva mer. Hej så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback