Ban intervaller på en tisdag!

Nu blir det till att fira lite med frukt och grädde till The mentalist. Jag har precis klarat av mitt första ban-pass! Jag och Matilda körde 10 stycken 2-minuters intervaller. Det var jobbigt men skönt. Benen och konditionen kändes väl inte allt för bra, men jag genomförde hela passet som planerat så det känns bra. Lidingöpojkarna körde sina 10 stycken 1 km intervaller så vi blev omsprungna ett antal gånger, men vad gör väl de. Jag var så trött så efter ett tag så då tänkte jag inte på att det var pinsamt att springa på bana :) Dock så sket sig träningen igår. Jag råkade somna när jag kom hem från skolan och sov över träningstiden. men men.. kroppen kanske behövde lite extra sömn.
Det är lite på planen att jag och Linus ska möta upp Anders och Christian vid Haninge och köra spinning samtidigt som vi tittar på film, Inception, imorgon. Dock så ska det vara vid 8 tiden och det är ingen skön tid att gå upp, så vi får se hur det blir med de.
Nä, nu suktar min fruktsallad!
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sjukt bra jobbat!

2011-02-02 @ 07:31:42
URL: http://mmmatilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback