En helg med dåligt väder

Hela dagen idag har gått åt till att skriva personliga brev och sökt sommarjobb. Jag har sökt jobb på Gröna Lund, ett antal ica butiker och på vattenfall. Imorgon tror jag att jag ska gå runt till butiker inne i stan och höra med dom personligen. Det blir lite spännande o se om jag blir ratad på en gång eller hur det går till :p

Den här helgen har gått sjukt snabbt. Jag har inte hunnit plugga någonting, så det lär jag behöva hela veckan som kommer. KS igen nu på fredag sen så går jag i ide för att tenta plugga.


Jag saknar mig underbara kompis Johanna som är ute och reser i Asien. Kom hem snart!


Kommentarer
Postat av: rikard

hon ar inte sa javla underbar som du fatt for dig en riktig fitta ar hon :)

2011-03-10 @ 14:47:50
Postat av: Johannapanna

heeej bruden! Aahh jag har checkat in din blogg alldeles for sallan, nu ska det bli skarpning! Och jag saknar dig med pinglan, tank va kul det hade vart om du och Linus hade vart har och lekt med oss! Det far tas igen i sommar helt enkelt! Hoppas du har det toppen bra! :)

2011-03-26 @ 08:29:42
URL: http://restillenindones.blogg.se/
Postat av: johanna

forresten du maste ta och spana in var n ya blogg nu ;)

2011-03-26 @ 08:31:51
URL: http://restillenindones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback