Häng hos Jenny!

Det är så skönt att ha gått ner i studietakt, nu känner jag att jag hinner träffa mina kompisar mer. Det var första gången jag var hemme hos Jenny och Robert igår sen dom flyttade in i sin lägenhet. (Fast Robert var inte där, han jobbade) men Vad fint dom börjar få det! Dom har lite kvar att fixa med köksluckor, gardinstångar och lite så, men de hade fått det mysigt hittils så det blir nog super när det är klart. Jag blir lite avundsjuk när jag ser alla mina kompisar flytta till eget. Jag vill också! Jag kommer iallafall komma och våldgästa nu när jag vet vart dom bor :D
mys hos jenny

Vi hade det iallafal jättetrevligt! Jenny hade bakat muffins som hon bjöd på och så spelade vi lite spel, party alias. Det var kul att träffa mina kära klubbkompisar igen, det var ett tag sen nu. Emeli, Marcus, Johan, Jonas, Nordi, Jenny och jag var där.



Dom försökte lura på mig att springa 6 minuters intervaller morgonen därpå (des. typ nu) men det slingrade jag mig undan. Jag ska springa lite med pappa istället och kanske Chica. Tror att  hon är ganska bra i benet nu. Hon haltar ialf inte. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback