Överraskningsmiddag på Fridays

Vid 5 tiden idag åkte jag och Andreas in mot stan för att möta upp Frida, Maria, Jens och Tina på restaurangen Fridays inne vid kungsträdgården. Det var nämligen så att min kära lillkusin Daniel fyllde 18 häromdagen och det skulle vi fira med lite överraskningsmiddag på hans favoritrestaurang. Louise och Sören hade "kidnappat" honom och körde in honom med bil. Vet inte om det blev så mycket överraskning men han sa iallafall att "jag hade aldrig pallat med att gå på någon opera eller liknande så det här var ju trevligt". Efter lite presentöppning var det dags för mat! 



Jag och Sören delade på en förrätt och en huvudrätt.


Jag kan säga att det kändes som att jag rullade när vi skulle gå hem sen för att det var så mycket mat. Gott var det också! Jag åt kykling fajita och lite bröd med tomatgrejs till förrätt.




Födelsedagsbarnet var väldigt nöjd när han hade fått sin ballong och bukett med rosor med sig hem :)



Tyvärr så gick vi aldrig vidare ut efter middagen. Jag tror att Daniel hade fått nog från gårdagens fest med sina polare och jag ska upp och träna tidigt i morgon o Frida ska jobba. Kanske så blir det lite mer festande nästa helg när Linus fyller år. Vi får se. men..

..Grattis ännu en gång min kära kusin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback