Stallet

Så här ser Fridas häst ut som hon är medryttare till. Jättesöt! Hästar är verkligen opålitliga djur. Ena sekunden är dom jättemysiga andra sekunden så försöker de bita en i rumpan när man kratsar deras hovar. Det var därför jag slutade rida efter ett antal år. Sen gjorde det så ont att ramla av hästen också :p för att inte tala om lukten. Den satt i ett dygn i jackan efter att jag kom hem. usch!
Efter stallet åkte vi iväg på thaiboxning som Frida lurade med mig på. Men det var faktiskt riktigt kul och jobbigt. Jag har fortfarande ont i kroppen av träningsverk och det är söndag nu, alltså 4 dagar senare. Idag kom jag på att det snart är tenta period igen och fick lite panik. Så nu sitter jag och pluggar. Dock så började jag göra inlämningsuppgifter som inte ska vara klara tills innan sommaren istället för själva tentarelevantplugg. Men nu är några sådana gjorda ialf så slipper jag göra det sen. Det blir alltid att jag börjar göra de sakerna som är minst viktiga först. Väldigt irriterande om jag tänker efter.
Igår skulle jag och Linus gå ner till Bosöhallen och cykla. Men det var så tråkigt att efter 5 minuter klev vi av och tänke springa lite  istället. Men efter 6 varv på löparbanan tröttnade vi på det också och gick och hoppade höjdhopp istället. Vi får se vad som händer nästa gång, då kanske det blir lite slägga eller nått :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback