Dripp dropp på en lördag

Idag har jag varit frustrerad hela dagen, mekanikpluggandet har inte gått bra alls. Trots att Linus hjälper mig får jag bara inte in det  i huvudet. Får hoppas att morgondagen blir bättre och jag smartare! Inte blev det någon träning idag heller bara för att jag var så arg på mig själv. Imorgon måste jag bara ut på skidorna, innan spåren försvinner för iår. Det började nämligen att droppa från alla istappar som hänger ner över fönsterna från verandan ikväll hemma.

Tänkte att jag skulle ta ett kort av dom innan dom smälter bort helt. Dom är ganska häftiga när dom bildar en isvägg och speglar ljusskimret från olika lampljus! Hade kanske varit häftigt om man hänger upp en ljusslinga bakom istapparna, det måste testas nästa år och vinter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback