En bra start på dagen

Nu är klockan lite efter nio och jag har redan varit och tränat styrka! Hejja mig!  Det var sen tiden på Eksjö jag var uppe så här tidigt på morgonen och tränade. Jag hade glömt hur skönt det var efteråt. Nu blir det mysig frukost med ägg och juice!
morgonträning
Vi körde lite olika övningar för att köra igenom hela kroppen. Inte så mycket på varje övning utan jag ville mer låta kroppen få jobba med många olika muskler för att komma igång eftersom det var ett bra tag sen jag körde styrka. Sen var jag lite slapp också eftersom det var så tidigt på morgonen :p
Linus in action som för övrigt måste klippa sig..
linus
Jag ska vara hemma och plugga nu på morgonen sen möter jag upp Linus som varit i skolan för lunch på förmodligen Texas burger inne på övervåningen av kungshallarna. Bästa hamburgarstället ever! Sen så åker vi hem och ska ta hand om Chica och sen badminton! Blir nog en bra dag idag!

Kommentarer
Postat av: Kusinen Louise

HUR kan man träna så tidigt på morgonen? Jag lyckas knappt gå upp om jag ska jobba.. :S Duktig Lelin :D

2011-01-28 @ 12:29:47
Postat av: helena

Eftersom att du ändå börjar gå mot Eksjö-mönster igen tycker jag att du kan återuppleva lite av Sörens styrka och använda medicinbollen till att stöta kula istället för det du använder den till på översta bilden. Då får du i alla fall en fin start på dagen därpå då du märker att nacken knappt går att använda ;)

2011-01-28 @ 14:37:14
URL: http://nenapena.blogg.se/
Postat av: Fröken Ström

Louise! hihi jaa jag vet inte hur det gick till egentligen, det var som sagt ett bra tag sen förra gången. :p Har ju gått ner i studietakt så jag kan träna mera! Sen så lyckades jag gå å lägga mig i tid också !:)



Helena! haha jag läste om att du hade fått världens träningsverk från styrkan din, det lät inte skönt :p Skönt att ta studenten snart eller? :)

2011-01-29 @ 22:57:08
URL: http://frokenstrom.blogg.se/
Postat av: helena

nä, det var rätt onice faktiskt ;) jaaaa, eller både och. kommer sakna eksjö som tusan sen jue! och jag är väl inte jättesugen på att flytta hem så får se var jag tar vägen... och föresten, vi får väl springa ett pass på bosön så du får bort din ban-rädsla :D

2011-01-29 @ 23:32:02
URL: http://nenapena.blogg.se/
Postat av: Fröken Ström

ha ha ha, ska jag springa bana med dig?!, det kan du ju drömma om :p Jag ska springa bana med någon som inte är så bra på att springa så att jag inte hamnar efter^^. Funderar du på att hamna i Sthlm eller vart ska du ta vägen? ska du börja plugga på en gång?

2011-01-30 @ 12:30:28
URL: http://frokenstrom.blogg.se/
Postat av: helena

Jaaaaa, varför inte? ;) Jag tror allt att du är en riktig hejare på det där. Du har ju sprintergrunderna från handbollen :)

Jag har egentligen ingen aning. Är inne på sjukgymnast för tillfället men det krävs ju att man har rätt höga betyg då. Så jag får se. Linköping, Uppsala eller Stockholm är iaf de tre alternativen om jag börjar plugga.

2011-01-31 @ 16:12:28
URL: http://nenapena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback