Födelsedagskalas hos Martin

Hemma hos Martins föräldrahus var det väldigt snygg inrett, speciellt tavlerna var superhäftiga! Det bjöds på mat som var supergod, jag åt så min mage skulle spricka kändes det som. Det var ris, kycklinggryta, sallad och marängswich till efterrätt. Martin hade varit så snäll och tänkt på mig och min känsliga mage så jag fick laktosfritt! Tack för det! :)
Martin Härberg
Födelsedagsbarnet Martin!

Vi blev ca 20 pers och jag träffade en del vänner som jag inte sett på länge så det var superkul! Här är jag, Karro och Ellen!



Jag tror att Martin tyckte om vår present, får hoppas det iallafall. Han fick en addicted ball från teknikmagasinet. Jättekul boll som är genomskinlig och som det är en labyrint innuti som som man ska föra en kula igenom. Väldigt svår faktiskt. Jag hade inte tillräckligt med tålamod för att klara av det :p



Hela kvällen var mysig och det blev lite mer fest för vissa..och så fick dom tag i min kamera..



Nu ska jag iväg på klubbmöte och planera året. Sedan blir det skidåkning med pappa. Det är jättefina spår nu!

Ikväll har även jag och Linus blivit inbjuden till spelmys och pizza hemma hos Molsson inne vid Gärdet. Det kommer att bli skoj!

Puss Kram Fröken Ström

Kommentarer
Postat av: Martin

Tack för att ni kom det var superkul! Har en bit kvar på bollen men det ska nog ordna sig inom en snar framtid ;) ha det gott

2011-01-17 @ 10:29:57
Postat av: Fröken Ström

Tack själv! Det var supermysigt :) Du lär ju klara bollen ganska snabbt :p

2011-01-17 @ 20:04:52
Postat av: Denise

Måste säga att jag till 100% uppskattar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2012-03-18 @ 19:18:41
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback