Fredag

Tentan kändes okej, jag får hoppas på att jag klarade den! Men man vet ju aldrig..Idag, fredag startade även skolan på riktigt. Jag hade föreläsning i två timmar om komponenter. Ska läsa om kugghjul, kullager och muttras å sånt. Låter väl sådär kul :p Jag vet att vår första labb kommer att bestå av att vi ska plocka isär en motorsåg och sätta dit alla bitar igen. Kanske får ta och kila ner till pappas verkstad och plugga namn på skruvar och muttrar.

Nu ska jag iväg och spela badminton. Vi ska åka om 5 min så jag har lite brottom nu. Medans jag skriver nu så flätar mamma håret på mig så att det blir lockit till ikväll. För då ska vi hem till Martin för han fyller år! Vi har fixat en jätteskojsig present som vi tycker passar honom och som han förhoppningsvis tycker är kul! Ni får se imorgon vad det är för något!
Hej svejs

Majs är gott förresten! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback