Frisk, typ!?

Nu är det vardagliga livet tillbaka igen. Jag är så gott som frisk, hostar o snorar lite bara. Var i skolan idag på vår enda föreläsning. Fick en liten chock då jag kom in innanför föreläsningssalens dörr, Hjälp vad mycket folk! Det var inte bara vi i P, utan hela M, I och äldre årskurser var där. Hela Q var fylld, säger kanske bara dig som känner till föreläsningssalarna men iallafall en stor stor sal! Så härdanefter kommer det att bli fight för att få de bästa platserna längst fram. Jag fick till och med ta bilen till skolan idag så det var hur slappt som helt! Kursen som startade idag heter Tillämpad termodynamik..haha vad dålig jag är, jag fick fråga Linus vad den hette nu när jag skulle skriva, jag kom inte ihåg :p Krångligt det där.
När jag var på väg hem köpte jag med mig thai mat, så jädrans gott det är! Tänkte att jag skulle vara lite snäll mot sjuklingen där hemma men det visade sig att han inte hade så stor matlust. Inte så konstigt kanske om man är sjuk. Mer till mig istället :D
Efter en skön promenad med Chica och pappa så sträcksåg jag och Linus OC. De visade det första avsnittet på tv när jag kom in så då blev jag så sugen att se alla på en gång så det gjorde vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback