Håll tummarna!

Imorgon gäller det, då är det tenta igen! Mekaniktenta omgång 2, förhoppningsvis går det bättre den här gången än förra. Jag har inte hunnit bli nervös än men det lär komma imorgon. Det är alltid lika jobbigt att skriva tentor tycker jag. Jag blir alltid jättenervös. Förra gången jag skrev låste det sig totalt och jag började kallsvettas och mindes ingenting. Imorgon ska jag försöka låtsas att jag sitter hemma vid köksbordet och övar som vanligt. Förhoppningsvis går det lättare då!
Linus var och skrev sin andra tenta idag för det här veckan. Vi har nu konstaterat att han har varit i skolan mer än mig sen sista skolveckan! Helt otroligt! ;)

Idag snöade det igen. Kommer att bli fina skidspår när nysnön lägger sig på isspåren! Finast är det när det är frost i luften så att alla träden blir helt vita!

vinter

Nu ska jag nöta det sista! och kanske mysa med lite popcorn :) Kram hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback