Hemma igen!

Nu är jag hemma i Tumba igen! Vet inte om jag är så glad över att vara tillbaka då en tenta väntar på mig på torsdag...suck! Om man är dålig så får man ta skiten senare så är det bara.
Jag och Linus har även suttit och gjort en kurs nu under lover. En informationåtervinnings kurs. Så den har jag också tentan kvar att göra nu innan själva skolan börjar på riktigt för iår. Jag har valt att göra den kursen för att jag är osäker på hur många poäng jag kommer att klara för att inte få skit från CSN. Bättre att vara på den säkra sidan då CSN redan har varit på mig för att skolan har gjort fel.

Idag på morgonen har jag packat upp alla min packning, typ första gången ever jag gör det på en gång. Faktiskt väldigt skönt nu i efterhand. Sen tog jag mig i kragen och började rensa ut garderoben på för gamla och fula kläder. Jag gör allt för att komma undan med att börja plugga. Men jag har lovat Linus att jag ska börja plugga ikväll efter badmintonen, så då får jag nog göra det!
Linus satt och pluggade medan jag rensade. Han tyckte det var väldigt  kul när jag rensade min underklädeslåda, man han tyckte inte det var kul när han skulle vara med på kort. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback