Kisselikiss

Idag har jag suttit uppe i Tullinge tennishall hela dagen, och då menar jag verkligen hela dagen! Från kl 08.00 till 15.00 och tagit kissprover på tennisfolk blandat med att läsa tillämpad termodynamik. kuljul! Vi fick faktiskt ihop 11 stycken så det var grymt bra. Nu är det bara 50 stycken kvar upp till 80 pers. Jihoo! Dock sa läkaren att vi skulle försöka komma upp till 100 pers, så då är det väl 70 stycken kvar..

mmm massa kiss!

Vi har ju till sommaren på oss, men det är grymt svårt att värva folk till att vara med. Konstigt för att det tar inte alls lång tid och ingenting gör ont och desutom så är man anonym. Men men får väl börja med att tjata lite på folk så går det säkert! Om du vill vara med så kan du ju säga till, man ska bara kissa lite, väga sig och sitta med en apparat på fingret i några minuter, sedan ska man träna som man brukar o sen så gör man allt igen o så är det klart! :)
Medans jag gjorde alla kissprover tillsammans med sjuksköterskan Nana så tränade Frida alla spelare. De var ju ganska fair.


Nu sitter jag och väntar på pappa. Han är påväg och hämtar hämtmat från kolgrillen. Det blir en dotter-farkväll ikväll då mamma fortfarande är nere i Skåne på 80 års kalas. Linus är hemma hos sig på Lidingö och Frida med Andreas i Kagghamra. Jag tänkte att jag skulle använda en av mina ansiktsmaskar som jag fick i julklapp av Linus ikväll. Jag får se om pappa vill vara med, troligtvis inte :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback