Långfärdsskridskor

Sjön som vi åkte på var Orlången som ligger vid Sundbygård i Huddinge. På hemsidan stod det att det var plogat 13 km men det kändes inte så lång att åka hela rundan. Det var ganska dåligt plogat tyvärr så ibland höll jag på att ramla när det kom en snöhög :) Vet inte om vi körde så fort men det var iallafall bara tre stycken som körde om oss. Vi var såklart fullt utrustade med isdubbar, lina och extra kläder i en plastpåse i väskan!



Motvind var det tyvärr också på sina ställen, jag stod och stakade allt vad jag hade men ändå kändes det som att jag stod kvar på samma ställe. Det var mindre kul. Såklart så är Linus starkare och bättre på att staka än mig så han körde ifrån mig. Tur att jag tar honom i att stå plankan iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback