Måndag

Idag har mamma köpt ett nytt spel till Chica. Eftersom hon är halt så ska hon inte springa runt så mycket och då är ett spel för hjärnan jättebra för att hon ska bli lite trött. Dock så springer hon runt ändå eftersom hon är en bushund.. Iallafall testade Chica spelet ikväll och hon klarade att hitta de gömda godisbitarna ganska lätt. Ett väldigt fiffigt hundspel med andra ord!



Ikväll hann även jag med att vara på styrkegympan. Det var skönt att komma ifrån pluggandet lite. Imorgonkväll blir det backintervaller.

Idag åkte min kära vän Johanna och hennes pojkvän iväg på deras långa resa runt i Asien. De ska vara borta till sommaren och jag är jätteavis! Det hade inte suttit fel med en vit sandstrand och ett varmt hav i stället för tentor och plugg. :p
Jag får hoppas på ett vykort och att sommaren kommer snart så att vi här i Sverige också får lite värme! Allt gott till dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback