Motorsågslabb

Jag måste erkänna att dagens labb "ta isär en motorsåg och sätt ihop den igen" var riktigt kul! Jag lärde mig jättemycket. Jag kan nu namnge nästan alla delarna och vad dom gör, hur systemet fungerar och hur de hänger ihop. Kanske kan vara till användning någon gång i livet vad vet jag.
motorsåg
När jag kom hem vid 5:a tiden slockande jag och sov i 2 h så jag "råkade" missa träningen..ups, får ta igen det i morgon istället. ;) Sen gjorde jag hemlagad pizza till Linus när han var klar med träningen.
Nu sitter jag och tittar på den hemliga miljonären, vilket bra program. Nu kanske folk får upp ögonen för de utsatta människorna och kanske gör en god gärning som att tex köpa en situation sthlm tidning. Det ska iallafall jag göra nästa gång jag går förbi en som säljer tidningen. Ska du?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Helloo tjejen!! :) Jag hoppas ni mar toppenknoppen nu efter era sjukdagar och att allt ar bra dar hemma! :) Vi ar just nu i en stad som heter Nanning i sodra kina.. men vi ar trotta pa alla cigarettrokande kineser nu.. sa imorrn drar vi nog vidare till Vietnam! :) Vi vill ha lite battre och varmare vader nu ocksa! Halsa massa till Linus och familjen! Puss&kram!

2011-01-26 @ 06:32:07
URL: http://restillenkines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback