Nyårsafton

Den här dagen är det inte bara nyårsafton vi firar, utan även min och Linus ettårs-dag! Vi började med att ta sovmorgon till klockan 12 sen tolkade jag, Linus, Andreas och Frida med skotern. Det är så kul! Linus tefat kom väl till pass som jag fick i julklapp!
Sedan hjälptes vi åt för att fixa middagen där såklart den goda kladdiga kladdkakan serverades till efterrätt! mums!
Daniel och Jens hade fixat is-shots glas som vi shottade med jägermeister. Vet inte om det var så gott, men det var en häftig känsla att dricka ur isglas. Det är så jägermeister ska drickas!
Efter lite charader spel och lite god dricka så skulle vi iväg till Experias uteställe i Lindvallen. Man kan ju säga såhär att vi inte riktigt hade vädret på vår sida utan det var snöstorm. Därför var det bara traktorn som var lämplig. Pappa skulle få köra oss i två vändor, jag och Linus sist. Efter de andra hade åkt iväg efter 30 minuter ringer dom och säger att dom fastnat med bilen och Daniel måste åka dit och hjälpa dom att skotta med skotern. Hela vägen var totalt igensnöad. Det var helt omöjligt att komma fram. Jag tänkta att jaha..nu blir det ingen fest längre.. Men efter ytterligare 30 minuter så ringer dom igen och säger att vi måste åka skoter till festen, så det var bara att dra på sig termobyxorna och mössa och hoppa upp på skotern. Nu ska vi fira nyår trots allt, så jävla ballt!
till krogen med skotern
Efter skoterfärden kom vi fram, men det fanns ingen möjlighet att komma in på Experia, det var så sinnessjukt mycket folk! Så vi gick till stället bredvid, Lindvallens värdshus där det var 23 års åldersgräns, men vi kom in ändå hipp hurra! Där var det jätte mysigt med skön musik, brasa, dricka och skönt folk.
Vår andra kusin Jenny och några av hennes kompisar kom också dit och firade!
Grattis babe på vår ettårsdag!
..och gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Johanna

GOTT NYTT ÅR på er!! :D och grattis till er 1års dag får man väl säga, det blir nog många flera.. hoppas jag! ^^ Jag hoppas ni hare kalasbra! puss&kram

2011-01-05 @ 16:31:16
URL: http://restillenkines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback