Onsdag

Då var det klart, till hösten blir det till att börja studera på 75 %. Jag får se i april hur mitt schema kommer att bli men förhoppningsvis löser allt sig med kursflyttning hit och dit. Nu i vår struntar jag i en av mina kursen så det blir som att läsa på 75 % också. Förresten så kom mitt mekanik 2 resultat in för någon dag sen, och jag klarade den så det var superskönt! Nu är det bara hållfen kvar till sommaren! :)
Idag kom jag hem redan till klockan ett och hann äta lunch hemma hos Linus, men det gick inte så bra. Rosten typ körde över min macka.. :/ 

Jag försöker se ledsen ut men jag vet inte om det gick så bra..
Sen så tog Linus ett steg mot vuxenvärlden när han bestämde sig för att skaffa ica-kort. weii!
Efter en eftermiddagslur så stack vi ut och joggade. Jäklar vad ovant det kändes i mina ben. Vi sprang bara i 30 minuter. Bra start efter febern förra veckan. Imorrn blir det mer springa! Nu håller vi på att laga middag, det blir ris och kyckling/bacon gryta sen lite plugg!
Kram hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback