Sjukstuga

Imorse vaknade jag med feber och retlig hosta. Det var den här träningsveckan.. Som tur är har jag inga föreläsningar idag så jag kan vara hemma och ta det lungt. Får se hur jag ska göra imorgon, då har jag en föreläsning som jag behöver gå på. Får ta och knapra en massa ipren så brukar det funka. Det är sjukt hur ynklig man känner sig när man är sjuk. Tur att man har en snäll pojkvän som kan passa upp på en ialf. :)
Idag kommer jag nog inte att ta mig längre än mellan soffan, toan och köket. Sträcktittning påThe big bang theory blir det också.
Hoppas ni är friska iallafall!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Men stackare! Krya på dig & tack för i lördags! Alias är kvar här, Emil kan ta med det till KTH till dig :)

2011-01-17 @ 20:28:09
URL: http://mmmatilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback