Söndag

Det är så skönt att man kan gå runt hemma i bara mjukiskläder och bara loda! Jag har gått runt hemma i tre dagar nu i lodkläder, två av dagarna bara morgonrock och idag i mjukisar! Med tanke på det så måste jag köpa ett par nya mjukisbyxor för det är hål lite varstans. Ikväll var mormor, morfar och Sören här på middag. Efter middagen blev det korsordsläsning. Det var trevligt! När jag blir gammal ska jag bli lika grym på korsord som mormor och morfar!

Tyvärr så har inte Chica blivit bättre i sina ben heller, hon haltar fortfarande.. :/ Jag satt och tittade på bilderna från Östfjället och hittade dom här två fina bilderna på pappa och Chica som jag bara måste dela med mig!


pappa och chica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback