Spelkväll hos Molsson

Skidåkningen igår gick jättebra, jag kände mig jättepigg i kroppen. Jag och pappa var ute i 50 minuter och körde. Det var faktiskt riktigt kul så nu jäklar ska jag börja träna mer igen. Dock så vaknade jag idag med ont i halsen, kli i öronen och hosta. Skit också. Töar/regnar gör det också, tråkigt. Sitter nu och försöker mig på att göra klart hemtentan i informationskursen som ska in ikväll 23.59. Tänkte att jag skulle gå upp i tid för att börja göra den, men så blev det inte för jag var så trött. Blev lite sent igår hemma hos Matilda och Emil. Vi  hade så roligt att jag glömde bort tiden..

Först var vi tjejer ensamma och käkade pizza och kebab och drack lite vin. Vi som var där var jag, Linnea, Elin, Emma, Klara, Matilda (så klart eftersom det var hennes lägenhet) och Matildas kompis från skolan Lina.


Killarna kom lite senare då de var ute och sprang jättelång på träningen. Sedan spelade vi spel, party alias och charader. Som en överraskning kom Oskar med killarna och var med under kvällen, det var superkul för han har jag inte träffat på jättelänge. :)



Anders, Nick, Emil och Sofia var också där. Här är Nick som försöker visa upp discodans. :)



Sedan kom ytterligare några av Matildas kompisar från skolan, det var kul att träffa dom! Jättesnälla allehopa.

En jättekul kväll, bra intiativ Matilda! :)

Nu ska jag nörda information retrieval! Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback