Tolkning

Att tolka är nog en av de roligaste sakerna man kan göra när det är snö ute tycker jag! För er som inte vet vad det är, brukar vi åka efter skotern och håller fast i ett rep. Roligaste är att åka på tefat efter.
När Linus sitter längst bak kan man inte förvänta sig annat än att åka in i snödrivorna på sidorna. För han sitter och drar en från sida till sida så att man får mer och mer fart och tillslut hamnar i diket. Men kul är det!
Sen kör man fast ibland så att man måste skotta lite.
Linus ville även testa på att tolka med skidor. Jag vet inte riktigt..men jag tycker det ser ut lite som att Bambi är ute på hal is..
Idag var jag ute på 7 km igen. Nu äntligen hade dom kört upp spåren. Igår när vi åkte hade spåren snöat igen fullständigt, det var inge kul!
Troligtvis blir det ett till pass i eftermiddag. Nu blir det lunch!
Kram hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback