Torsdag

En eftermiddagslur efter skolan verkar att ha blivit en vana, så varför bryta den..det var superskönt att sova lite efter lunchen idag igen, 1,5 h. Sen blev det löpning med Lidingögrabbarna. Jag gick av efter 45 minuter och jäklar vad det kändes i benen. Det märks att det var sen den 13 december jag gjorde ett seriöst löppass sist. Ni vet så där ont i benen man kan ha att man måste hålla i sig för att sätta sig ner på toan, så ont har jag nu. Pinsamt, nu måste det börja köras mer träning. Vi kör i morgonbitti igen. Styrka istället. Jag lär väl inte kunna ta något löpsteg imorrn. Jag har inget i skolan heller så det passar ju bra med lite morgonträning. På kvällen blir det badminton. Nu ska jag försöka att gå och lägga mig och somna innan klockan 11, det har inte lyckats än.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback